top of page

תקנון החברה

ח.פ 515692788

אנו שמחים שבחרתם בחברתנו ובמוצרים שלנו ודואגים לכם גם לאחר הרכישה

חברת קלאס חשמל ומיזוג אוויר בע"מ מעמידה בראש סדר העדיפויות שלה את השירות ללקוח ואת חווית המשתמש. מטרתנו היא לגרום לכם לקוחותינו להמשיך לשפר את איכות החיים שלכם באמצעות המוצרים שלנו, ולשמור על הקשר שבין החברה ללקוחותיה. אנחנו נדאג לתת לכם שירות נדיב ומקצועי בכל עת ולספק תשובות לכל שאלה. על-מנת להבטיח טיפול הוגן ומקצועי, אנו מבקשים להבהיר מספר כללים כפי שקבע המחוקק - תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א-2010, בכל הקשור למתן שירות לאחר קניית המוצרים.

שימוש מהנה

מדיניות החזרת מוצרים
ביטול עסקה

הלקוח יהיה רשאי לבטל את הקנייה כולה או חלקה אף לאחר ביצוע החיוב מול חברת האשראי וזאת תוך 14 יום מרגע קבלת המוצרים ובכפוף להשבת המוצרים עצמם באריזתם המקורית בלא שנעשה בהם שימוש ובלא שנפגמו המוצרים ו/או האריזה ובצירוף חשבונית.

מוצרים בהזמנה מיוחדת או כבלים וצנרת שנחתכו לפי מידה לא יהיו ניתנים להחזרה. דמי הביטול שיגבו מהלקוח יהיו 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מבניהם. את המוצרים ניתן להחזיר באמצעות דואר רשום או באמצעות הגעה פיזית למחסן החברה ברחוב חיים מויאל 64, יד רמב"ם במהלך שעות הפעילות.

מקום החזרת התמורה
החזרת התמורה (החזר כספי) תתאפשר במחסן בחברה בכתובת: רח' חיים מויאל 64, יד רמב"ם, בכפוף לדין.

ביטול עסקה בשל אי התאמה או פגם על הצרכן מוטלת החובה לבדוק כל מוצר שרכש.

על העוסק מוטלת החובה לתת לצרכן את האפשרות לבדוק את תקינות המוצר.

 

במקרה של אי התאמה או פגם, חייב הצרכן להודיע מיידית על כך לעוסק.

במקרה שמדובר באי התאמה או פגם גלויים, הצרכן לא יוכל להסתמך עליהם אם לא הודיע לעוסק על אי ההתאמה או הפגם במועד. אם אי ההתאמה או הפגם נסתרים, על הצרכן להודיע עליהם לעוסק מיד עם היוודע לו.

* לקריאת הנוסח המלא של תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010.   

bottom of page